Švédský výrobce baterií pro elektromobily Northvolt podal ve Švédsku návrh na bankrot. Společnost už loni v listopadu požádala o bankrotovou ochranu v USA, aby si zajistila finanční prostředky, které by jí umožnily vyřešit přetrvávající problémy s rozšiřováním výroby v jejím hlavním závodě v severním Švédsku.
Northvolt AB [1] je švédský vývojář a výrobce baterií, který se specializuje na lithium-iontovou technologii pro elektrická vozidla. Společnost byla založena v roce 2015 dvěma bývalými manažery společnosti Tesla, v roce 2021 uvedla do provozu svůj první výrobní závod ve Skellefteå ve Švédsku a oznámila plány na pět dalších v Evropě a Severní Americe. Největšími vlastníky podniku jsou Volkswagen s podílem 21 procent a Goldman Sachs s podílem 19 procent.
O kompletní agendě elektromobility a falešné problematice CO2 jsme celkem detailně informovali v tomto našem komentáři [2], a tak se zde již nebudeme opakovat. V podstatě můžeme konstatovat, že tato aktuální událost velkou měrou přispívá k definitivnímu ukončení oné konkrétní Bílé agendy zaměřené na v blízké budoucnosti odebrání individuálního svobodného cestování!
Podpisy strojitelů bankrotu
Náš téměř vždy jistý zdroj na globální „ohlášky“ zase potvrdil svou pozici komunikačního kanálu a krásně nám to naservíroval [3]:
Je jisté, že celkem rychle můžeme očekávat obrovské problémy v tomto naprosto uměle vytvořeném průmyslovém odvětví. Určitě nebudeme daleko od pravdy, když predikujeme též blížící se velké komplikace u servisování zakoupených a již provozovaných elektromobilů. No, přiznáme se, že sdílíme názor, že si to trochu tato většinově mírně arogantní klientela zaslouží. Ve spravedlivém a skutečném světě by se nemělo vyplatit býti konceptuálním hlupákem!
Historie utlumování elektromobilové agendy
V této chvíli probíhající bankrot společnosti Northvolt byl predikován (oznámen) již před několika měsíci v jiné tiskové zprávě. A to v červnu 2024 článkem na Associated Press pod názvem Švédská policie vyšetřuje tři neobjasněná úmrtí v továrně na baterie pro elektrická vozidla [4]. Nejdůležitější informace obsažené v textu příspěvku jsou tyto:
Všechny tři způsoby informování o údajných úmrtích v továrně nám oznamují důležité aspekty pro správné pochopení řídícího manévru. Vybraný způsob informování byl hlavním důvodem pro uveřejnění takto naformulovaného textu v článku. A teď si jednotlivé body přiblížíme a vysvětlíme:
1. V lednu 2024 zemřel 33letý uklízeč
Věk uklízeče nás odkazuje na celé období, které započalo rokem 1991 (2024-33 = 1991). Z hlediska elektromobility se v roce 1991 stala velmi významná událost. Sony a Asahi Kasei zahájily komerční prodej první dobíjecí lithium-iontové baterie. Japonský tým, který tuto technologii úspěšně komercializoval, vedl Yoshio Nishi. Bylo zahájeno druhé období (komercializace) v historii lithium-iontových baterií [5]. Pro elektrická vozidla přinesly lithium-iontové baterie a nedávný vývoj renesanci v automobilovém průmyslu [6].
2. O měsíc později byl nalezen mrtvý 19letý zaměstnanec
Devatenáctileté období nás vrací do roku 2005, ve kterém PY Zavalij a M. Stanley Whittingham uvádějí nový dvouelektronový katodový materiál fosforečnanu vanadičitého s vysokou hustotou energie [7].
3. 60letý muž z továrny nalezen mrtvý v roce 2023
Předpokládáme, že odkaz na rok 1963 [8] (2023-60 = 1963) nám demonstruje definitvní začátek totální nadvlády BÍLÉHO křídla nad světem. Jedním z velkých znaků o tomto novém a jasném rozložení sil byl atentát na prezidenta USA Johna Kennedyho [9] dne 22.11., podle nás představitele křídla ČERVENÉHO. I dle konkrétního data atentátu odhadujeme (díky číslu 22), že následné proběhnuvší „BÍLÉ OBDOBÍ“ právě hlavně od r. 1963 z hlediska správného vývoje muselo proběhnout a nyní jsme svědky jeho ukončování.
Článek na AP demonstrující roky 1963 a 2005 může též odkazovat na Výzkumný program CarboOcean [10], přičemž už jenom jeho vznik je výsledkem protilidské Janovské BÍLÉ agendy. Program byl zahájen dne 1. ledna 2005 a právě navazuje na experimenty ohledně CO2 započeaté rokem 1963. I takováto spojitost může existovat! SMRT označuje KONEC v naší realitě …
Závěr
Naší snahou sepsáním příspěvku na dané téma bylo přinést poselství o tom, že falešná agenda CO2 včetně na ní navazující „podagenda“ elektromobilů končí. A tento započatý konec je posvěcen z nejvyšších míst GLOBÁLNÍHO ŘÍZENÍ. Celý podvod s globálním oteplováním, následnou změnou klimatu a uměle prosazovanou elektromobilitou je u konce. My tomu věříme …
Aktualizace 2.4.2025
Tesla v Římě
Další potvrzující globální ohláška ohledně ukončování elektromobility! Při požáru autosalonu značky Tesla na okraji Říma v noci na pondělí shořelo 17 elektromobilů [10] – 17 = číselná míra globální změny, a to přechodu ze starého paradigmatu do nového!
Malou otázku to ale přináší! To, že uměle zaváděná agenda těchto konkrétních technologických typů elektromobilů musí celosvětově postupně skončit, bylo již nekolikrát ohlášeno. Pouze přemýšlíme nad tím, jestli tato konkrétní událost nebyla cíleně adresována zbytkovým nechápajícím kádrům na nižší úrovni BÍLÉHO křídla (bílý nápis local team) zde v Evropě. K tomuto zamyšlení nás vede místo fyzického provedení ohlášky, tzn. Řím. Mohli bychom to také interpretovat jako vzkaz všem současným řídícím evropským kádrům, že právě v nově plánované Nové říši římské (NŘŘ) tato nesmyslná technologie nemá co dělat!
MSM články
Ještě přidáme nějaké odkazy na zahraniční MSM články z důvodu, abyste viděli ten „řídící“ způsob informování o této nenáhodné události: reuters.com [11], cnn.com [12], bloomberg.com [13].
Vybrané detaily
Neviděli jste už někde obdobné obrázky z požárů? Ano, nemýlíte se! Obrázky ohořelých aut z Kalifornie jsou úplně stejné. Můžeme spekulovat, že byla vybrána stejná techologie k destrukci. Také si všimněte na námi vybraném obrázku dvou jen částečně ohořelých elektromobilů, a to barvy bílé a modré. To může odkazovat na konec této agendy, která byla právě pod správou BÍLÉHO křídla, což jsou jejich barvy. Nápis ROMA v bílé barvě na červeném podkladu odkazuje přímo na „Správce“. Tak asi tak …
Zdroje: en.wikipedia.org, novinky.cz, apnews.com, batterydesign.net, cs.wikipedia.org
Kolektiv VC