Jihlava se dočkala! Horácká aréna stojí a vše je zalito sluncem. A ono také je, protože kdo si umí přečíst ta pravá a důležitá poselství z této stavby, tak ví, že deklarovaný směr pro naplánované bytí lidstva je vývojově správný. A na tu obrazně řečeno sluneční zlatavou barvu také dojde. Tak pojďme číst mezi řádky.
Celý projekt odráží aktuální rozložení sil mezi oběma křídly globálního řízení. Dvě dominantní stavby celého multifunkčního komplexu demonstrují situaci, která již nastala na konci nedávno odešlé epochy. Ona dvě křídla světového ŘÍZENÍ, ČERVENÉ a BÍLÉ, si vyměnila pozice. Dominantní roli převzalo křídlo ČERVENÉ, EUROASIJSKÉ, VÝCHODNÍ. Taková je nyní realita, o které již nějaký čas referuji.
O tom, že se jedná o symbolické dílo s ŘÍDÍCÍM přesahem, tzn. s jasnou a ucelenou zprávou, nás MSM informovala jasně a srozumitelně. Seznamzprávy: V Jihlavě otevřeli unikátní halu: Hoši, hoří mi žrádlo, už nic nemačkejte [1]:
Novinky pokračovaly: Předčila očekávání, radují se fanoušci po první návštěvě Horácké arény [2]. Více k tomuto není co dodávat, protože podpis „Správců“ (22) s důrazem na globální změnu (17) je nepřehlédnutelný.
Město Jihlava
Proč právě Jihlava [3]? Jsou další obdobně velká města s obdobnou historíí hokeje, ktará by taktéž potřebovala novou hokejovou halu? Zajisté! Jenže oproti Jihlavě v sobě nemají onen potřebný „status“ pro nadcházející zítřky. Krajské město s tou správnou historií včetně znaku i vlajky:
Ne náhodou byl v roce 1956 (11) armádní hokejový klub ustanoven právě v tomto městě, ve městě „Správců“. Ano, v městě „Správců“ nikoliv v městě výhradně pouze ČERVENÉ jedenáctky. Historie klubu HC DUKLA JIHLAVA tenkrát mohla započít. Já nejsem žádný historik, tak pokud má někdo zájem se na historii Jihlavy detailně podívat, tak musí sám. Má znalost je povrchní, ale věřím, že pro tento rozbor dostačující.
Horácká aréna
Aréna je to opravdu krásná, ale o designu tyto webovky nejsou. Nás zajímá jediná věc a to vztah k ŘÍZENÍ. Celý komplex plně vyjadřuje již nějakou dobu plně funkční nové rozložení hlavních sil ovládajících lidstvo na Zemi. Některé přímé a naprosto viditelné odkazy na GLOBÁLNÍ ŘÍZENÍ si přiblížíme.
Koncept uspořádání
Již výše jsem popsal aktuální uspořádání moci. Pozici ČERVENÝCH odráží velký dominantní objekt v podobě celé haly a na pozici BÍLÝCH odkazuje menší šedý hotel, který působí chladně, odtažitě, stroze zrovna tak, jako styl nebo způsob řízení atlantického bílého křídla [4]. Nesmím opomenout zmínit, že hotel disponuje 29 pokoji (11). Údaje o kapacitě diváků se trochu liší. Pokud použijeme informace z hlavního námi odkazovaného článku z portálu seznamzprávy.cz, tak kapacita pro hokej činí 5.650 (11) a pro kulturní akce max 7.400 (11) míst. Oběma objektům vévodí číslo 11, což odkrývá klíčového direktora akce „Správce“ (22). Myslíte, že tento obrazový vjem nám určitým způsobem naznačuje onen styl komunikace mezi špičkami obou „jedenáctek“?
Zajímavý pohled, že? Jinak normální lidé se mezi halou a hotýlkem pohybují pod zemí. Lávka = přechod mezi stanovištěmi = komunikační kanál = SPOLUPRÁCE ve „špičce“ ŘÍZENÍ!
Webové stránky arény
Předchozí použitý obrázek pochází z oficiálních webových stránek Horácké multifunkční arény – hma.cz [5]. Co na nich vidíte? Vidíte to co já? Já vidím znázornění pohledu na svět optikou ČERVENÉ agendy! To je poselství do budoucnosti.
Gotická vertikalita
Na oněch stránkách se píše v popisu arény toto:
„Ikonická červená fasáda, inspirovaná gotickou vertikalitou města má podsvícenou korunu navrženou jako ježčí bodliny a dokáže tak reagovat na dění uvnitř arény, svátky i kulturní události.“
Gotická vertikalita je symbolické protahování staveb do výšky, které mělo/má znázorňovat vzestup k Bohu. Jedná se o klíčový architektonický princip gotiky, který byl umožněn použitím lomeného oblouku a opěrného systému, a který vizuálně odhmotňuje stavbu a vizuálně ji zvedá vzhůru. Vertikalita symbolizuje duchovní vzestup a přiblížení se k Bohu = příjem vyšších frekvencí. O tomto fenoménu, příjmu vyšších frekvencí, jsem psal v předchozím článku Velký cyklus a budoucí pražské dominanty [6], který též odkrývá skutečnou motivaci ke stavbám plánovaných pražských věžáků.
Koruna
Něco si samozřejmě také musíme říct k oné červené fasádě, podsvícené koruně. Co se více blíží pravdě? Koruna pro krále nebo ježčí bodliny? Já myslím, že obě varianty mají co do sebe a obě platí.
Koruna – co nám říká o královské koruně bezduchá AI:
„Královská koruna symbolizovala moc a autoritu panovníka, ale také státnost, vítězství a duchovní spojení s vyšším řádem. Často byla chápána jako zhmotněný princip státu, který stál nad panovníkem i nad zemským sněmem. V mnoha kulturách sloužila jako symbol státní suverenity a integrity země.“
Já z toho chápu to, že symbol KORUNY na hale odkazuje na toho, kdo je zde nyní pozemským šéfem a zároveň odkazuje na skutečnost, že i tento šéf musí „skládat své účty“ VYŠŠÍ MOCI operující ve VYŠŠÍCH SFÉRÁCH ŘÍZENÍ. Když si představíte halu jako místo veškerého LIDSTVA, tak ČERVENÉ řízení ho plně objímá …
Ježčí bodliny – tato varianta mně okamžitě připomíná můj vlastní text v jednom z komentářů v odstavci s názvem Ježek v Petrohradě [7], ve kterém popisuji téměř zcela zapomenutý třetí symbol NATO = JEŽKA. Můžeme se společně zamyslet nad tím, kdo již celkem dlouhou dobu ve skutečnosti tento globální nástroj řízení řídí a ovládá. Můj názor je, že barva na plášti sportovního a kulturního komplexu v Jihlavě to křičí do světa zcela rázně a bez okolků …
Ostatní symbolika
Čísla
Slavnostní zahájení výstavby proběhlo dne 28. července 2023 = 17. První oficiální mistrovský zápas se uskutečnil 25. října 2025 = 17. Multimediální kostka v hale nad ledovou plochou má rozměry 6 × 6 × 5 metrů = 17.
Křesťanství
Aréna se realizovala podle návrhu architektů Chybik + Kristof s tím, že stavbu prováděla společnost Gemo. Překlad názvu „gemo“ z latiny do češtiny znamená sténat, naříkat, úpět nebo kvílet [8]. Společná interpretace slov Krist a Gemo nás odkazuje na návrat křesťanství ve své čisté podobě, na který jsem již odkazoval v příspěvku Praha a Karlův most oznamují … [9]. Nebojte, nezbláznil jsem se, k tomuto myšlenkovému konstruktu se ještě na konci článku vrátím a dovysvětlím.
Zlatý věk
Zlatá noha – První na ledě byla „Zlatá noha“ Linda Haferníková, trenérka jihlavského krasobruslení. Ona sama se nesmazatelně zapsala do historie arény. Ve čtvrtek 23. října totiž udělala první zářezy bruslemi do panenského ledu, předběhla i hokejisty. Krasobruslařky dostaly za úkol pořádně rozjezdit led, aby byl po další úpravě kvalitnější. A právě to je důvod, proč se jí od té doby říká „Zlatá noha“!
Barvy dresu – Dukla představila dresy, ve kterých chce psát novou kapitolu své historie [10]. Dukla představila nový dres, kdy zůstává věrná tradičním barvám bordó a žluté. Nově budou bordó i helmy a kalhoty. Jsou inspirovány legendárními dresy ze sezony 1984/1985 a každý detail je výsledkem precizní práce: logo na hrudi, čísla i jména hráčů jsou vyšívané. Bordó a žlutá = ČERVENÁ a ZLATÁ.
Bordó je tmavě červená barva, často označovaná také jako vínová nebo burgundská červená. Jedná se o odstín červené, který se nazývá podle barvy červeného vína z oblasti Bordeaux. Zlatá barva je v zásadě žlutá, ale jedná se o tmavě žlutou barvu, která je obvykle spojována s barvou kovu zlata.
Analýza
Celý příběh kolem Horácké arény je v podstatě minipříběhem o globálním řízení. Pointou správného pochopení příspěvku je již alespoň částečné poznání podstaty MATRIČNÍHO ŘÍZENÍ [11]. Ano, opravdu si nemyslím, že někdo vědomě zařizoval přezdívku „Zlatá noha“ za účelem, aby tím odkazoval na Zlatý věk. Ani si nemyslím, že někdo cíleně hledal architekta s příjmením připomínající jméno Krista. A také nevěřím, že si společnost Gema účelově vybrala svůj název z důvodu odkazu na latinská slova. Ne, tohle vše si vážně nemyslím!
Na tom všem Vám chci pouze demonstrovat jaké detailní výsledky přináší matriční řízení. Ony detaily do naší koncové fyzické přítomnosti vtiskla (vepsala) ona MATRICE, kterou někdo záměrně a efektivně vytvořil. A ten někdo jsou „Správci“ a v tomto konkrétním případě možná pouze ČERVENÍ. A právě tento lidem neznámý typ řízení není nic jiného než to, čím se zaobírá fyzika pod označením KVANTOVÁ.
Kvantová fyzika říká, že myšlenka je hmotná a za její pomoci můžeme tvořit naší zamýšlenou realitu. Samozřejmě, že 99,9% lidí tuto techniku TVOŘENÍ neovládá, ale to 0,1% z určitě jasného důvodu právě „vyvolených“ na oné špičce pyramidy moci touto technikou ŘÍZENÍ vládne. Potom můžeme, když trochu umíme pohlédnout pod určité vrstvy reality, sledovat takové do detailu propracované ŘÍDÍCÍ MANÉVRY.
Jedno je jisté! Vlivem očekávaných a možná již probíhajících změn u hodnot rozmezí frekvenčního pásma na Zemi v již započaté nové epoše se vědomostní náskok „Správců“ nad obyčejnými lidmi o podstatný krok sníží nebo dokonce již snižuje. To se samozřejmě určité části těchto zákulisních elit nelíbí. To je ale téma zase na jiný příspěvek.
Takže zpět, celý příběh kolem Horácké arény odkazuje na rozložení globálních sil, odkazuje na plánovaný styl světového ŘÍZENÍ = SPOLUPRÁCI, odkazuje na směr budoucího vývoje, odkazuje i na vzdálený cíl ZLATÝ VĚK, odkazuje na pravé křesťanské hodnoty a zároveň odkazuje na dnešní dobu jakožto na dobu globální změny.
Závěrem
Závěrem jen mohu konstatovat, že je fascinující co vše můžeme uvidět a pochopit z jedné velmi sledované stavby vznikající za účelem obecného blaha, což je pouze ten první jednoduchý pohled. Na druhý pohled vidíme stále pokračující snahu o KONTROLU a ŘÍZENÍ! Buďme realističtí – stále je to ale logická a nutná motivace v těcho časech na kole YUGY …
Zdroje: seznamzpravy.cz, novinky.cz, cs.wikipedia.org, hma.cz, cs.glosbe.com, jihlavska.drbna.cz
Josef Tůma








